להיות בקשר קבוע עם הלקוחות – שירות

להיות בקשר קבוע עם הלקוחות  – שירות לקוחות וכלים שמזניקים את העסק

בין אם שירות הלקוחות הוא באחריותכם כבעלי העסק ובין אם יש לכם צוות של עובדים, על העסק שלכם מוטלת האחריות לספק ללקוחותיכם שירות לקוחות בסטנדרט גבוה.

שירות לקוחות מעולה יכול להזניק עסק קטן או למוטט אותו, במיוחד בעולם תחרותי כל כך. כאשר הצרכן נמצא במרחק קליק אחד מלרכוש שירות או מוצר מכל עסק או חברה בעולם, שירות לקוחות מצוין יכול לייחד את העסק שלכם ולמצב אותו בליגה של הגדולים.

סקר שנערך מצא כי 68% מהלקוחות טוענים שהם מוכנים להשקיע יותר מכספם בעסקים שבהם חוו אינטראקציה חיובית. בקצה השני של הספקטרום הזה, 71% מהצרכנים סיימו את מערכת היחסים שלהם עם עסק בגלל שירות לקוחות לקוי.

אז איך מעניקים שירות מצוין ויעיל במינימום משאבים? יש לנו כמה אסטרטגיות וכלים מעולים עבורכם.

אבל קודם – מדוע בכלל שירות לקוחות חשוב כל כך?

דמיינו את זה: אתם עולים על מונית לאחת המסעדות האהובות עליכם בעיר. נהג המונית אדיב ואכפתי וחוויית הנסיעה טובה. רוב הסיכויים שבפעם הבאה שתצאו, תשכרו את שירותיו של אותו נהג או שתמליצו עליו לאחרים.

שירות לקוחות טוב בעסק הוא כמו נהג המונית הזה. הוא עוזר לשמר לקוחות קיימים ולהשיג מהם ערך רב יותר, מה שמוביל להגדלת ההכנסה. אפילו טוב יותר, זה מייצר המלצות וחוות דעת חיוביות על העסק שלכם ועוזר לכם "לרכוש" לקוחות חדשים בהשקעה נמוכה.

יתרונות נוספים של שירות לקוחות טוב כוללים:

  • הורדת שיעור הנטישה של לקוחות
  • הגדלת ערך חיי הלקוח
  • שיפור המודעות למותג שלכם
  • הפיכת לקוחות לתומכי המותג שלכם

5 טיפים לשירות לקוחות מעולה

  1. צרו קשר עם הלקוחות שלכם

כבעלי עסק קטן, יש לכם הזדמנות אמיתית להתאים אישית את חווית הלקוח. פנייה קבועה ללקוחות שלכם, היכרות עם שמם וזכירת פרצופים תהפוך את כל האינטראקציות עם העסק שלכם לבלתי נשכחות ויגרמו ללקוחות שלכם להרגיש מוערכים.

  1. היו נוכחים בפלטפורמות שונות

ניהול לקוחות הוא עניין של נוכחות – החל מדלפק השירות דרך רשתות חברתיות ועד מיילים. אם לוקח לכם שעות או ימים להגיב ללקוחות בטלפון, בדוא"ל או במדיה החברתית, זה ללא ספק ישאיר אותם בתחושה לא טובה והם עשויים לפנות למתחרים שלכם. לפני שאתם נותנים לזה להגיע כל כך רחוק, ערכו תוכנית פעולה והראו נוכחות שוטפת במספר זירות תקשורת.

ניהול הזמן בעסק מעולם לא היה קל יותר

  1. התייחסו לכל לקוח באותה רמת שירות

מהלקוח שעושה אתכם צ'ק-אין פעם בשנה ועד לזה שאתם בקשר יומיומי איתו – וודאו שכל אחד מקבל את אותה רמת שירות. לקוחות חוזרים, ממליצים ולקוחות לשעבר יכולים להיות נכס עצום עבור העסק שלכם, כך שאתם לא רוצים לסכן את המוניטין שלכם עם חוויית שירות לא עקבית.

תהליך מגובש לאורך כל מחזור חיי הלקוח – משיווק ומכירות ועד שימור לקוחות – יכול להבטיח שכולם יקבלו את אותה רמת שירות גבוהה ואיכותית.

  1. למדו להיות מקצוענים בפתרון בעיות

המנטרה עתיקת היומין "הלקוח תמיד צודק" מתקיימת עד היום. זה לא משנה מי צודק ומי טועה. בסופו של יום, הגעה לפתרון עבור הלקוח שלכם תשפיע לטובה על החוויה שלו ועל המוניטין שלכם. בתרחיש הטוב ביותר, תוכל להגביר את נאמנות הלקוחות ולהפיק מהם לידים חדשים. שימו את הגאווה שלכם בצד כשאתם מתמודדים עם לקוחות קשים. אף אחד לא רוצה שיגידו לו שהוא טועה, במיוחד על ידי עסק שהוא משקיע בו את הזמן ואת הכסף שלו.

  1. אל תבטיחו הבטחות שווא או ערבויות

מבצעים והבטחות אקסטרווגנטיים ללא ספק ימשכו לקוחות. אבל אין דבר מתסכל יותר עבור לקוחות קיימים או פוטנציאליים מאשר קליקבייט סתמי או קידום מכירות עם תנאים לא אטרקטיביים. היו כנים ומעודכנים לגבי ההבטחות שלכם ובנו בסיס לקוחות מרוצה ומחויב יותר.

כלים מתקדמים שישדרגו את שירות הלקוחות שלכם

כדי ליישם את העצות לעיל, עליכם לאמץ כלים ואפליקציות לשיפור שירות הלקוחות. חלק מהכלים החשובים ביותר כוללים:

אוטומציה שיווקית

כלי אוטומציה שיווקית עוזרים להגיש תוכן מותאם אישית יותר לצרכנים לעתיד בזמן המתאים ביותר במשפך המכירות. זה יכול לעזור לכם לספק ללקוחות ולמתעניינים את סוגי המשאבים שהם צריכים כדי לתת מענה מושלם לצרכים שלהם. אוטומציה איכותית גם תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנתב את המשאבים שלכם להיבטים אחרים של העסק. 

מענה מהיר

בעידן של סיפוק מיידי, לקוחות כבר לא רוצים לחכות זמן רב כדי לקבל שירות. צ'ט בוט, וואטסאפ ביזנס ומערכת הודעות אוטומטיות הם חלק מהכלים המשמעותיים ביותר ליצירת שירות לקוחות מהיר ומיידי. אפליקציית ניהול התורים POINT כוללת מגוון אפשרויות אוטומטיות למתן מענה מיידי ללקוחות שלכם, מה שהופך את חוויית השירות לטובה ואפקטיבית הרבה יותר. 

זימון תורים אונליין

מערכת לזימון וניהול תורים אונליין עשויה להזניק את העסק שלהם ולהפוך אותו ליעיל ומתקדם במיוחד, ממש כמו חברות ועסקים גדולים. זה לא רק טוב עבור העסק שלכם, אלא גם עבור הלקוחות שלכם. זימון תורים נוח ומיידי באפליקציה מעניקה חוויית שירות מצוינת ומתקדמת שחוסכת ללקוחות שלכם זמן יקר ומאפשרת להם לזמן תור או פגישה לשירות שלכם בקלות ובנוחות מכל מקום. 

זה מהיר, זה יעיל, זה חוסך גם לכם המון זמן ומשאבים ומסייע באופן משמעותי בהגדלת הרווחים של העסק שלכם. 

אפליקציית POINT עונה על כל הקריטריונים האלו ויותר! האפליקציה מאפשרת לכם לנהל תורים ופגישות באופן נגיש ונוח, שולחת התראות ומעדכנת את התורים ביומן שלכם באופן אוטומטי.

הורידו עכשיו את האפליקציה ותהנו משירות מתקדם שיזניק את העסק שלכם ללא עלות וללא התחייבות. 

תפריט נגישות

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy